четвер, 25 квітня 2013 р.

Модуль 9,10

Під час роботи над цими модулями я поглибила свої знання щодо використання на уроках диференціації навчання. Ознайомилась з різними стилями навчання. Дізналась, що визначення навчального стилю можна проводити через опитувальник. Переглянула різноманітні приклади навчальних матеріалів для підтримки успішного навчання учнів різного рівня навченості. Ще я більш ширше познайомилась з фасилітацією при використанні методу проектів.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме що потрібно переглядати взагалі уявлення про роль вчителя на уроці. Насправді учитель не просто лектор, а помічник школярів у навчанні.Для цього необхідно буде перебудувати дуже багато в своїй системі викладання предмету.

Немає коментарів:

Дописати коментар