середа, 24 квітня 2013 р.

Модуль 5 Рефлексія




Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
1.     Як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів.
2.     Яким чином я можу забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів
3.     Закони правомірного використання інформації описують, як учителі та учні можуть скористатися під час навчання матеріалами, захищеними авторським правом
Я вважаю,що Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень, оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті. Проте потрібно зважати на цілу низку факторів при визначенні достовірності та цінності веб-сторінки для використання в проектах.
Я маю  навчати учнів критичному оцінюванню веб-ресурсів та одержати дозвіл від батьків для публікації роботи учня в мережі Інтернет.

Немає коментарів:

Дописати коментар