середа, 24 квітня 2013 р.

Модуль 4 Рефлексія



Цей модуль допоміг мені продуматиматим ідеї та документи, які я створили і які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів,  та  сформулювати основні запитання до власного проекту , обдумати оцінювання учнів в моєму проекті, а саме: при використанні методу проектних технологій учні повинні брати активну участь в розробці засобів оцінювання та вносити свої пропозиції  щодо плану проекту та стратегій його виконання.
 При оцінюванні використовуються кваліметричні методи, діагностування. Для обробки даних досліджень застосовуються таблиці, діаграми. Даний модуль дав мені можливість удосконалити навички роботи, які я буду застосовувати у методичній роботі.
Я сьогодні навчилася створювати презентацію, яку можна використовувати як під час проведення уроків так і виховних міроприємств.


Немає коментарів:

Дописати коментар